Hufvudstaden avec mon petit ami<3

Igår gjorde jag Stockholm tillsammans med min numera officiella pojkvän, Jimmy Kedert.♥ Vi hade det massa trevligt trots några incidenter med onda fötter, dåligt lokalsinne och dumma SJ. Det blidde en snygg skinnjacka till Kedert och en mycket viktig ingrediens till min halloweenutstyrsel för min del, plus lite annat smått och gott. Vi åt på en mysig liten restaurang i gamla stan med världens mest tillgjorda servitörer ever. "varsågod min dam, här får du några härliga bestick!". Oh my God säger jag bara, är det bara jag eller låter det inte lite perverst att benämma bestick som härliga?! Vi fick låtsas vara mycket intresserade utav folket som gick utanför fönstret för att inte brista i gapflabb. Det blev 3D-bio också, The last airbender, en film för lite yngre kanske och med lite för få 3D effekter, men annars var den helt bra. En mycket lyckad dag blev det med andra ord. Tack min söta.♥


Moi et mon petit ami♥

Foto: Tharos Gröning


För övrigt blev jag nyss klar med mitt hemliga pysselprojekt och jag blev vrålnöjd med resultatet! Den blev mycket bättre än förväntat faktiskt. Kommer lägga upp bilder på min halloween-outfit på söndag troligtvis. Ohh det ska bli såå kul med maskerad! Massa massa taggad!

På återseende //Vixx :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

det är bara du vikky.. vet du varför ? för att du är omooooogen ;)

2010-10-29 @ 22:05:17
URL: http://ssofiaolssonn.blogg.se/
Postat av: Martin

The Last Airbender bygger på anime serien som gick på Nickelodeon förut :P den heter Avatar: The Last Airbender.. du kan kolla på den på www.watchanimeon.com :)

2010-11-18 @ 21:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0