Troll finns!

Grannen var över och drack te hemma hos oss här om kvällen och då visade hon ett kort på något riktigt underligt hon sett i ute i skogen när hon gick med hunden. Och jag blev bara tvungen att gå och titta efter själv. På håll ser det precis ut som ett troll som tittar fram bakom en stubbe. Riktigt riktigt verklig såg den ut. Om jag inte visste om vad det var egentligen hade jag nog blivit lite skrajjsen om jag såg den i ögonvrån. Det är helt otroligt att naturen själv av en slump har gjort så stubben ser precis ut som ett troll. Det är ju till och med hål i barken precis lagom där ögonen ska vara och en liten ticka där näsan sitter, otroligt. :O Det skulle också kunna vara en häxa som sitter på en kvast. :P Eller vad säger ni?

Sogstrollet som tittar fram bakom en stubbe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0