En ynklig sjukling

Det är så jättefint väder ute och jag och Chibi skulle ha geocachat idag om det inte vore för den lilla detaljen att jag ligger i sängen och är massa förkyld. Snyft. Verkligen toppenväder för att vara ute i naturen dagen lång och leka skattjakt. I lördags skulle vi också ha cachat men då var det han som låg till sängs och var förkyld (med mig som sällskap) och nu är det min tur. =P Hoppas jag känner mig någorlunda pigg i morrn för då ska jag nämnligen jobba första dagen på evigheter känns det som. Det ska bli skojj. En fredag också, då blir det nog full rulle på Bolaget. :)

När jag nu inte gjort så mycket annat än att ligga i sängen med huvudvärk igår och idag så har jag passat på att sticka lite grann. Men det är ju så extremt tråkigt att sticka likadana sexkanter hela tiden. Jag har nu åtta av tjugotvå. Gah, inte ens hälften. Sen skulle jag också göra fyra stycken halva sexkanter och eftersom jag ville ha lite oväxlig började jag göra dom istället. Det var mycket roligare! Eller snarare, det gick mycket fortare och man hade inte hundra stickor att hålla koll på samtidigt. Så nu har jag stickat tre av fyra sånna. Ska nog ta och sticka den fjärde nu strax också sen får jag se om jag orkar sticka nån hel sexkant med. Annars blir det väl mest vila idag också.


Vixx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0