Numera sambos! =)

Vi älskade lägenheten. Tapeterna var perfekta, speciellt i vardagsrummet där det var en mörk fondvägg med lila (!) blommor, lila är min favvisfärg! Lagom stor till oss båda och hon tyckte vi verkade vettigast av dom som kommit och tittat på den. Så nu ska vi dit och skriva kontrakt på onsdag och lägenheten är ledig från och med torsdag. Helt perfekt liksom. Och igår var det min och Chibis halvårsdag, vilken timing liksom. Gud vad många liksom det blev nu, men jag bryr mig inte så mycket. Jag är bara tokigt glader. :) Snacka om att det ska bli roligt att pyssla med inredningen! Jag inte vänta tills vi tar en tripp till IKEA och shoppar lite nödvändigheter tillsammans! Sen har jag en del möbler som jag redan i mitt huvud har börjat måla om och grejja med för att de ska passa in. Nu ska jag skriva en lista eller något på saker vi redan har och saker vi behöver. Jag är så uppspelt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0