Tvåtusenelva i bilder

Januari - En knagglig start på året, lika knaggligt gick det i början när jag skulle lära mig att åka skidor.

Februari - Allt förändrades till det bättre, jag träffade min Joachim. Bilden ovan är från vår första dejt, "te-dejten". Vi drack magiskt te.


Mars - Vi blev "officiella" för omvärlden. Men 28 feb är vårat datum


April - Våren kommen. Det betyder små mysiga utflykter i naturen, geocaching med mera.


Maj - Jag lärde mig virka och kokade saft i stora lass.


Juni - Sommar, midsommar, jobb, kärlek.


Juli - Alice Cooper live på Grönan med älsklig, ett minne för livet. Och sommaren står i blomm. :)


Augusti - Skottland! Inverness, Urquhart Castle, Loch Ness, Glenfinnan, Fort Williams, Islay, Edinburgh och en massa whiskeydestillerier

 

September - Jag flyttar hemifrån och blir sambo med min Jocke! (Denna vackra glasflaska var bland det första jag skaffade till lägenheten).

 

Oktober - På min 21-årsdag for vi till Riga på kryssning. Fin stad. :)

 

November - En novemberkväll värd att nämna är då gamla gänget från högstadiet hade återträff hemma hos mig. Första gången sen vi slutade nian som vi sågs allihopa samtidigt. Det måste vi göra om snart igen.♥


December - Första julen i vår lägenhet. Första julen med Älskling.

 

Det har varit ett bra år.


- Ny kärlek

- Lägenhet och sambo

- Träffat nya härliga människor och fått några nya fina vänner

- Jobb på Systembolaget

- Skojjiga utbildningar inom jobbet

- Besökt nya länder och plaster


Jag känner mig nöjd. Finns en del saker jag kanske hade velat ändra på, gjort annorlunda och så vidare. Men icke gråta över spilld mjölk. Istället tänker jag satsa på att göra nästa år, tvåtusentolv, ännu bättre. Nya upplevelser, utmaningar, erfarenheter. Besöka nya platser, se nya saker. Kanske prova på något häftigt som jag aldrig gjort tidigare. Ett nytt år tillsammans med min Joachim. Det kommer bli awesome. :)


Kommentarer
Postat av: sara

har du set alice cooper för. om inte blev du ett fan efter konserten.

2011-12-29 @ 21:38:11
URL: http://finest.se/pratsara
Postat av: Vikky

Ja jag har sett honom en gång tidigare och han var lika grym då. :D Hans musik har jag gillat länge, men ännu mer efter konserterna. :)

2011-12-29 @ 21:42:10
URL: http://massapyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0