I brist på fantasi.. Hej :D

Känns som att det är dags för en uppdatering här.. Dock har jag inte sysselsatt mig med något kreativt pyssande sedan sist så det får duga med en uppdatering angående min vardag. Kanske inte så intressant, men jag är ganska exhalterad för tillfället och vill skriva av mig lite grann! Idag var sista dagen på praktiken. Jag har inte längtat efter denna dagen eftersom jag trivs så bra. Men just nu känns det mer som slutet på första kapitlet. Ska bli ivägskickad på ett par kurser i Falun, ha Focus-samtal med chefen min, där man tar upp målsättningar och utvecklingsmöjligteter osv. Dessutom har jag några strödagar med jobb att se fram emot. Idag ringde dom till oss från butiken i centrum i Västerås och frågade om någon av oss kunde jobba där på lördag. Gissa vem som får jobba? oui, c'est vrai. MOI! Det ska bli spännande, den butiken lär ju vara dubbelt så stor som i Sala. :) Dubbelt så stort ansvar med. Men jag ska göra det bra har jag bestämt! Sen ringde dom från SHE till min mobil och ville att jag skulle jobba ett par dagar som växeltelefonist med! Yay! :)

Jag hade bakat en kaka till mina kära kollegor idag för att tacka för min praktikperiod och det visade sig att de hade tänkt på mig också för jag fick en jättefin bukett med blommor. Glad blev Bibban. :) Det kanske märks att jag är på bra humör idag. Jag ser ljus på den närmaste framtiden. :) Dock är jag jag lite butter på min "nya" lilla röda Golf, för han läcker besin när han är nytankad... Pengarna bokstavligen rinner iväg, argh!

Nu när jag lär få lite mer fritid ska jag allt ta tag i att sy klart mitt lapptäcke som legat och dammat halvfärdig i snart ett år nu! Dock hade det gått mycket smidigare om jag hade en medgörlig symaskin. Men jag får piska den tills den gör som jag säger!

Nej nu ska jag chilla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0