och fram med leran!

Fick en sån här snilleblixt-glödlampa som ploppade upp ovanför min skalle idag och resultatet av det blev ett sött matchande halsband till mina rosörhängen. Kanske inte var världens snilleblixt men jag såg framför mig hur jag ville ha det. Har fastnat lite för denna "marsipanrosteknik" som fungerar ypperligt med cernitlera också. Det är ju så lätt och blir ju så fint. :) Hänget passade bra till den svarta kulkedjan jag köpte för ett tag sen också, då fick jag användning för det. Jag läste inte så noga när jag beställde kedjan för den var tunnare än jag hade tänkt mig, men den var snygg ändå. Tyckte det var smart att göra så ett av bladet utgör själva öglan i hänget. Blev nöjd med mitt halsband. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0