Inleda en karriär som frisör kanske?

Eller kanske inte. Men Chibi ville att jag skulle klippa hans hår, så jag gjorde det. Jag beundrar hans mod som låter mig, som aldrig någonsin klippt hår (förrutom när jag var liten och förstörde alla mina dockors frisyrer och det lär väl knappast räknas som en merit) gå loss på hans hår med saxen. Men ingen större skada skedd. Fick nästan bort allt det blonda som han hade färgat, förutom vid luggen för då skulle den blivit jättekort. Det går ju och färga tillbaka håret mörkt om inte annat.



En söt Chibi med kortare hår och inte blond =O Förutom den lilla stänk av tigerkaka på andra sidan vid luggen.

För övrigt så har jag befunnit mig hos honom i princip hela veckan, måste ju passa på medan jag fortfarande är ledig. I juni blir det jobba av, en tre, fyra dagar i veckan iaf. Det är lite lagom. :) Men nu är jag hemma igen och planerar att ta tag i safttillverkandet. Ser från min tjusiga utstikt från mitt fönster att syrénerna är på god väg så om ett par dagar kan jag nog skörda lite blommor för att prova på att göra syrénsaft, det ska bli spännande att se hur det smakar. Men först och främst blir det att koka lite rabarbersaft. :)


Vixx

Kommentarer
Postat av: Trollis

Aw, tigerkakelugg! :D

2011-05-28 @ 09:24:21
URL: http://tossigatrollis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0