Nåldyna a là prinsesstårta

Jag har ingen ordning på mina nålar alls. De kan hamna i sängen, på skrivbordet, inne i köket och ja, lite var stans. Och så har jag ju hållt på och rensat undan datorskärmen från skrivbordet och ersatt den med massa pysselprylar, så jag tänkte att en fin liten nåldyna skulle inte sitta helt fel där. Så idag virkade jag mig en prinsesstårta som passar utmärkt som nåldyna.



Färgen är lite mindre "mossig" i verkligheten. =P


För övrigt har jag legat ute i solen och stekt några timmar idag i den underbara värmen, ljuvligt. Och hinkat i mig mängder av läskande rabarbersaft. :) I morgon, första juni, börjar mitt sommarjobbande på systembolaget. I juni blir det lite mjukstart med jobb 3-4 dagar i veckan, men sen i juli och augusti blir det ännu mer, i princip heltid. Får se hur mycket pyssel och blogg det kommer hinnas med. Att njuta av sommaren kommer helt klart att gå i första hand. ;)


Pusss

Kommentarer
Postat av: Lena

Mycket fin nåldyna!

2011-06-01 @ 19:40:42
URL: http://notoriskstickare.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0