Blodgivning på morgonkvisten

Börjar dagen med att tappa 4,5 dl blod på blodcentralen. Denna gången failade de inte utan de prickade blodkärlet och allt. Så nu är jag officiellt blodgivare efter att ha lämnat in min första påse med blod. :) I utbyte fick jag en till av dessa superfina muggar. Så nu har vi tre stycken i skåpet hemma, Chibi var nämligen och blev av med lite blod i torsdags också och vi tänkte spara ihop ett gäng muggar.

Nu tänker jag chilla och plocka fram stickningen min som jag påbörjade igår. Storhandlade nämligen garn på Lidl, dom hade erbjudande på 600g garn för 99 spänn. Och det var ett underbart tjockt och mjukt garn i jättefina färger, så jag köpte på mig 1800g garn!

Nu får vi se om jag klarar dagen eller tuppar av på grund av blodbrist. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0