Flytt, kurs och jobb.

Sitter och pustar ut i soffan i nya lägenheten. Har precis avklarat en sex dagars arbetsvecka. Var av tre av dagarna förvisso var Smak och sensorik kurs på Skarpö i Sthlms skärgård där jag inte hade det helt fy skam men ändå. Tre dagar med mat och dryckesprovningar. Mycket intressant men grymt intensivt också, 73 drycker hann vi med att sniffa, smaka och analysera igenom under dessa dagar. Och sen tre jobbardagar på det och nu är jag aningen trött. Internet till lägenheten fick vi först i måndags, därav min brist på uppdatering. Men det har varit rätt fullt upp med flytt och hela fadderullan. Vi har inte fått allt klart i lägenheten ännu men det börjar likna någonting. Kommer lägga upp bilder sen när det börjar bli som vi tänkt oss. Har gjort en hel del skojjiga loppisfynd som jag tänker visa upp också. Älskar loppisar, att bara gå runt och kika på alla udda och spännande saker som finns är så roligt och lyckas man göra något kap är ju det en väldig bonus. :) Lite farligt kan det vara också, det är lätt att köpa på sig skojjiga prylar man inte har den minsta användning för.

Men nu ska jag softa vidare i mina mjukiskläder tillsammans med min kära sambo. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0