Kista till soffbord!

Nu kan vi ha inflyttningsfest till helgen! Vi har nämligen skaffat oss ett soffbord nu. Eller ja, en gammal kista som får agera soffbord. Jag älskar den. Den kommer från "gamla stugan" hemma och har säkert stått där närmare hundra år vid det här laget. Nackdelen är att vi ännu inte lyckats öppna den. Nyckeln saknas, dock finns det hur många knippor med gamla rostiga nycklar som helst där hemma som säkert kan fungera, jag har väl redan gått igenom ett tjugotal utan framgång. Tror dock att det kan vara låset i sig som rostat igen så vi får sprejja in nå grejs som löser upp rost. Vi får väl se om vi lyckas få upp den nån gång och om det ligger någon skatt där i. ;)



Kistan sedd från min plats i soffan där jag sitter nu med laptopen i knät.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0