Soft pink and mint

Kanske den mest underbara färgkombinationen som finns? Nästan så att man dör en smula för att det är så fint. Sörjer att jag förmodligen aldrig skulle få inreda mitt kök i dessa underbara färger för min "tråkiga" sambo. Men att smyga in några pastelligt rosa och mintiga detaljer märks nog inte, ellerhur? ^^


(Klicka på bilderna för att få se dem i större format)

Dessa bilder har jag sparat i ett eget album (bara för bilder på saker i denna ljuvliga färggkombination) på min pinterest sida. Skaffade ett konto där här om dagen och nu har jag blivit beroende. Så under mina pauser från allt packade och städande i lägenheten sitter jag som fastfrusen med laptopen i knät och glor på vackra bilder. Och så många inspirationsbilder har jag hittat, jag blir alldeles salig. Pinterest är alltså en sida där man kan spara och dela med sig av bilder man tycker om som man hittat någonstans på internet och samtidigt länkar man till den sidan där man tagit bilden. Självklart kan man också ladda upp egna blider som man vill dela med sig av. Ungefär en roligare variant av att spara "bokmärken" på internet alltså.

Kommentarer
Postat av: tezz

Byt ut en sak i taget som du vill ha, låt det ta lite tid mellan varje sak och för killar märker inte att man byter gardiner och prydnadssaker..och så sen helt plötsligt så har man allt man vill ha framme :)

2012-04-25 @ 20:45:58
URL: http://lillaminasaker.bloggplatsen.se
Postat av: Vikky

Haha ja det är ett himla smart drag! Ibland blir man förundrad över hur lite de faktiskt märker! ;)

2012-04-25 @ 20:50:04
URL: http://massapyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0