Torka.

Det är lite torka på pysselfronten just nu och den primära anledningen är att jag och min söta sambo måste vara ute ur lägenheten om en halv månad och vi väntar fortfarande på svar om vi får någon av de lägenheterna vi har kikat på. Därför känns det såklart dumt att påbörja massa nya projekt när vi snart ska packa ner allt i flyttlådor. Däremot har jag massor av idéer som jag bara väntar på att få knåpa med, framförallt idéer på saker jag vill inreda nästa lägenhet med. Jag finner inspiration överallt känns det som; från tidningar, en liten boutique i Paris, en restaurang jag besökte för några veckor sedan med mera. Jag kan knalla omkring ute i ladugården hemma i Lungbo och titta på saker jag tidigare sållat bort som skräp, fast nu med helt andra ögon. Det är smått fantastiskt. Och jag hoppas innerligt att jag kommer prova på hälften av alla projekt som flyter runt i min skalle.


Jag hatar att lägga upp inlägg utan bilder, det känns så torftigt. Men jag kunde inte hitta på vilken bild jag skulle dela med mig i detta inlägg men så snubblade jag över denna bild när jag bläddrade lite på måfå bland mapparna. En Vikky i mycket litet format. Det var då värst så fasligt blond jag var. =O


Håll nu tummarna för att jag och Jocke inte ska behöva bli hemlösa. Nej så illa ska det väl inte behöva bli, utan vi har en plan B så att säga.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0