Hej, det var länge sedan!

Jag har inte haft mycket tid till övers för bloggen på några veckor nu. Jag har jobbat och stått i förutom under min semestervecka jag hade förrförra veckan. Men den tillbringade jag på rosornas ö, underbara Gotland. Dit for vi med Jockes syster Bettan och hennes kille Tåmas. Medeltidsveckan var det då ju. Jag har velat åka på den sedan jag var liten och jag kan redan nu säga att jag kommer åka på många fler medeltidsveckor! Jag tänkte göra ett par, tre inlägg med massor av bilder därifrån senare så mer om vår fina vecka 32 då.
 
Nu börjar det även lugna ner sig på jobbfronten efter sommaren så jag hoppas inte att det ska bli fler sånna här milslånga hopp emellan mina inlägg i fortsättningen. Men jag har en del att skriva om så det är nog ingen risk.
 
Så nu vet ni att jag lever iaf. Hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0