Rosornas ö, tredje och sista delen

Glass åt vi nästan var dag på Sveriges största glassbar, som ligger i Visbys hamn. Där finns mer än 160 olika glassorter att välja mellan, snacka om beslutsångest. Jag förde anteckningar och betygsatte varenda glasskombination jag åt. Här är det massa soligt och sötnosen fick låna min tröja för att inte bränna sönder sig. Han såg ut som en liten gumma. ^^
 
Nu hoppar vi fram till näst sista dagen, lördagen. Här är vi på Improvisations schalger. Fy satan så roligt.
 
Dessa två sjöng en sång som VI bestämde titeln till. "Ost från Flen" var vår utomordentliga titel, lite småsnuskig blev den om man säger så. Men stolta blev vi över att vi fick med vår titel. ^^
 
Här sjunger Loke en vaggvisa med titeln "Jag är gravid". Den mannen är klockren!
 
De snabbtänkta "schlagerstjärnorna" samlade.
 
Sedan på kvällen blev det tornerspel för mig och Jocke. Svårt att få bra bilder i mörkret när de dundrar fram på hästarna. Men jag visar de minst dåliga.
 
 
 
 
 
 
Som vanligt var det jättehäftigt att titta på tornerspel, älskar hästarnas energi!
 
Bettan och Tåmas i Kärleksporten vid Ringmuren
 
Siluett av mig och älsklingen, också i Kärleksporten.
 
Och så avslutar vi Gotlandsresan med den godaste glassen på hela veckan. En femkulorsglass med smakerna: Saltlakrits/vanilj, Supersaltlakrits, Viol, Saltlakrits/chilipeppar och sötlakrits. Den optimala lakritsglassen för den sanna lakritsälskaren!
 
Förhoppningsvis ses vi igen Visby nästa år, vecka trettiotvå! :D

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

GRYMT tävlingstips! Vinn valfri jumpsuit eller valfri hoodie från Chilla Wear :Dhttp://adaras.se/2012/august/vinn-en-jumpsuithoodie-fran-chilla-wear.html#comment

2012-08-27 @ 19:41:55
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0