Torsdagsgöra!

I torsdags sprudlade produktiviteten här hemma. Jag tvättade alla smutisga kläder i tvättkorgen, diskade, handlade, kokade ligonsylt (av lingonen som jag själv plockade i höstas), bakade lussebullar och lussekatter, diskade ännu mera och torkade apelsinskivor i ugnen. Det doftade fantastiskt här hemma och julmusiken trallade ur högtalarna på min laptop. Jag älskar sånna här dagar då man aldrig tycks tröttna och får hur mycket gjort som helst. Sedan går musten ur en när man är klart med allt och så orkar man för allt i världen inte laga kvällsmat, då är matlådor en välsignelse. Det var min torsdag det, snacka om att jag måste ha tjänat in massvis med "husmorspoäng". ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0