Glad Vikky :)

Länge har jag velat ha sånna där handblåsta glasflöten med nät omkring sig som prydnad, tycker de är så fina. Har sett "fejk-varianter" på diverse varuhuskedjor men som aldrig har fullföljt sitt syfte och som säkerligen inte heller är handblåsta utan bara till för att vara prydnad. Så följde jag med min fridykarinstruktör till pojkvän till deras klubbhus, för säkert snart ett år sedan. Då hängde det flera stycken där, i grönt glas, jättefina. Och som jag har suktat efter dem sedan dess. Turligt nog för mig så måste dykarklubben plötsligt flytta och byta lokal och de kommer inte kunna ta med så mycket prylar därifrån utan måste göra sig av med det mesta. Lite försiktigt med hundvalpsögon frågade jag Jocke om de skulle ta med sig glasflötena och..

 

 

..nu är de mina! :)

Min tanke är att jag ska binda ihop dem så att de sitter ihop ungefär som jag lagt dem på bilden och att de sedan ska hänga i hörnet ovanför min gröna stora glasflaska med blommor i. Tror det kan bli tjusigt. Annars tror jag de kan vara fina att hänga två och två i ett fönster eller längst ut på gardinstängerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0