Ettårsdagen i Paris.

Det var en kall februarikväll och du "lurade" hem mig på filmkväll. Vi var ute i lillstugan med kaminen tänd. Men det var fortfarande kallt, så vi satt nära varandra i soffan. Stela som pinnar dock, tills vi äntligen började slappna av och vågade luta oss mot varandra. Det var mysigt och läskigt och det pirrade i magen. Ni vet, sådär som det gör när man är nykär. :)

Det är snart ett år sedan dagen då du och jag blev vi. Och ettårsdagen kommer vi att fira i Paris. Flygbiljetterna har vi precis bokat och jag är i extas. Det kommer bli underbart. Jag har aldrig varit i Paris men jag känner att jag kommer älska den staden. Och det finns ingen som jag hellre skulle vilja uppleva Paris med än dig. Le tour eiffel, Notre dame och Montmartre ligger högt upp på listan av saker vi vill besöka. Vi kommer vara där i fyra dagar så vi får försöka tänka ut vad vi allra helst vill se. Jag längtar så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0