Mellandagsrea på second-hand!

50% på rubbet på Hela människan i Sala får man ju inte missa, självklart knallade jag dit för att fynda lite grann. För sammanlagt 33 riksdaler fick jag allt detta:



Två pyttesmå, söta skedar, fem kronor för paret.


Dom får bo i vår sockerskål som jag by the way fick för en tia förut på Röda korset i Sala.


Fick även denna fina julgransprydnad för en femma.


Sex stycken små glasunderlägg (tror jag det är i alla fall) fick jag för omkring 8 kronor. Dessa har jag lite pysselplaner för.


Gamla kakformar, sex stycken för 15 spänn.

Kommentarer
Postat av: Sofia

ni har ju förfan 100 glasunderlägg

2012-01-04 @ 20:51:53
Postat av: Vikky

meh om du läser vad jag skrivit så ska jag ju inte använda dessa till glasunderlägg.

2012-01-04 @ 21:06:27
URL: http://massapyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0