Min midsommar :)

Jordgubbar med glass, krocket, blomsterplockning lägs vägkanten, kransbindning, sill och färskpotatis, västerbottenpaj och massa annat gott, sen ännu mer krocket. Plus det fantastiskt soliga vädret på det och man har fått sig en riktig midsommar.
 
Midsommarfika..
 
..med glass och jordgubbar ^^
 
Krocket med syskon och kusiner
 
Min broder åker på pinnen så det ryker om det
 
Min sötnos sög på krocket till en början och blev kvar vid starten läänge
 
Jag och lillasyster blockar blommor
 
I ett blålila hav av ängsklockor
 
Så band vi oss kransar av blommorna, Findus fick också vara med ^^
 
I färgglad klänning och blomster i håret
 
Midsomriga systrar
 
Hoppas ni alla hade en lika solig, somrig och glad midsommar som jag hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0