Ajöken adjö

Om lite mindre än två månader är det dags att säga adjö till denna lägenhet. Vår hyresvärd har bestämt sig för att sälja den och hon har redan hittat en köpare. Så nu letar vi lägenhet för fullt och jag hoppas verkligen att vi lyckas hitta något snarast. Vore jobbigt att behöva flytta iväg alla grejjor i nån slags "mellan-två-lägenheter-period". Men vi kommer troligtvis inte behöva sära på oss om vi inte lyckas hitta något tills dess som tur är. Jag som tycker det är jobbigt att vara borta från mitt hjärta en natt bara, hur skulle det gå då?

Men vi får hålla tummar och tår för att detta ska lösa sig. Utöver det att jag är lite orolig för att vi inte ska hitta något så känns det väldigt spännande och skoj att få inreda och pyssla med en ny lägenhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0