Kängorna med stort K.

I fredags var jag, mamma och Sofia i hufvudstaden och shoppade. Det började riktigt bra för redan i första affären hittade jag drömkängorna. Det stod "Vikky" skrivet på dem i osynliga bokstäver som bara jag kunde se och de riktigt bad om att få följa med mig hem. Det fick de. Att de var nedsatta med 40% avgjorde saken, det är ju liksom inte min grej att köpa skor för nästan 2000 riksdaler men 1100 kunde jag väl gå med på med tanke på vilken kvalitet skorna är i. De kommer kunna hänga med måååånga år och jag ska ta väl hand om dem.
 
 

Jag älskar dem. Söta clowntår och underbara detaljer.

Kommentarer
Postat av: Lena

Snygga är bara förnamnet, grattis till fyndet!

2012-11-08 @ 20:44:52
URL: http://notoriskstickare.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0