Mjölk är både mat och dryck!

Har varit ute efter en snygg trälåda där vi kan förvara vår växande samlig vinylskivor och mamma förstod direkt vad jag var ute efter när jag fråga henne om det fanns något passande på hemmaplan. Så fann vi fram en gammal drickaback från Dalamejerier (som det hette innan Milko, det var nämligen dit våra kossor levererade mjölk till innan vi slutade med den verksamheten) med bästa sloganen på; Mjölk är både mat och dryck. Hur bra som helst ju, i alla fall om man älskar mjölk. Efter massvis av skrubbande och ett lortigt badkar senare blev det såhär bra:
 
Cooper fick äran att hamna längst fram.
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Träbacken är så rätt! Trä ger en lugn känsla till de flesta moderna inredningar, har flyttat ifrån liknande backar när jag var gift och inte kunde bejaka min egen smak, morr!

2012-10-19 @ 08:38:00
URL: http://notoriskstickare.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0