Lurre ^^

Sitter i fikarummet på systemet och har Lurre. Kände inte för att gå ut i snövädret, så det blev att sitta inne och sega istället. I och för sig är det skönt då det varit full rulle här på morgonen. Lagret är proppfullt av varor och mer kommer det bli. Om man tittar på mina händer kan man tro att jag har en lekfull kattunge hemma, men det är alla busiga kartonger här som ger mig papercuts. Jag tror inte att jag ser fram emot julveckan. Jag har en känsla av att jag kommer vara ganska skapligt exhausted dagen innan julafton. Men de säger att det är en upplevelse i sig att jobba här då. Får väl tro på dem. :p Nej nu ska jag brottas med lite fler kartonger. Ha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0