Välkommen, Welcome, Bien venido, Karibu etc..

Viktoria, det är jag det, eller Vix eller Vikky eller vad ni nu känner mig som. Och för er som inte känner mig, välj det som låter bäst. :) En tjej på 19 år är jag hur som helst och har hittat hit av en anledning; jag älskar att vara kreativ, skapa med mina händer och allt som har med pyssel att göra. Här hade jag tänkt dela med mig av detta intresse och ni kommer bland annat stöta på luffarsjöld, betong, mosaik, stickning, cernitlera och en och annan målning eller skiss möjligen.

Jag hoppas på att inspirera och inspireras av andra pysselsugna människor där ute :)

Nu ska vi se om jag förstår mig på detta med hur man gör bloggen lite hemtrevlig och småmysig också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0