Det tar sig :)

Blev ingen praktik på Salbohedsgården B&B för mig idag. Hade inte varit så kul att servera kaffe på konferens med rinnande näsa och ögon, feber och nysa stup i kvarten, så det blev att vara hemma istället. För överigt så var detta min sista dag på praktikperioden så nu får vi se vad som händer dessa veckor framöver, fram till den 24:e april då det bär av till Bad Gastein i Österrike en vecka på reseledarkurs. Den veckan kommer att innehålla bland annat vandring i Alperna, utfylkt till Salzburg, Venedig i Italien och sen självklart även en massa teori att studera in. Det ser jag fram emot minsann. :)

Idag trotsade jag dock förkylningen till den gräns att jag satte mig och fortsatte sy på mitt lapptäcke och nu är alla lappar ihopsydda och på rätt ställen dessutom, utan alltför många missöden. Tjoho! Det ser riktigt snyggt ut och jag hoppas att det blir lika snyggt i slutändan också.


Jag längtar till jag får bädda min säng med detta som överkast. Vem vet, nästa gång jag skriver kanske det börjar bli färdigt :)


Hej då så länge /Vix



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0