hipp hurra på min födelsedag

Nu är jag stor på riktigt, 20 års gränsen nådd. :) Har fått en hel del fina presenter, många "flyttahemifrångrejjor" såsom fat, skål, tillbringare, tekoppar osv. Av min lillasyster fick jag Isadoras Grafitti-nagellack btw, it's awesome! Dagen spenderades ensam hemma tills mamma slutade jobba och Sofia kom hem ifrån skolan. I min ensamhet tyckte jag att jag kunde fördriva tiden med att göra en födelsedagspresent till mig själv. :) Det skulle bli ett armband med diverse mario figurer i cernitlera som berlocker. Jag gjorde en liten Goomba, en röd mushroom, en grön mushroom och en shyguy. Tyvärr blev dom inne lite för länge i ugnen och blev därav lite solbrända. Figurerna var också lite väl stora och det blev klumpigt med alla på armbandet så det fick bli ett Goomba-armband och sen de övriga tre får agera örhängen - mixa och matcha med mario figurer. Eller något i den stilen. :)



Blev ganska nöjd med mitt Goomba-armband. :)



Som ni ser blev dom lite missfärgade på grund av att de var inne lite för länge i ugnen. Men men, shit happens.



Måste vara visa hur snyggt mitt nya nagellack blir. Här har jag det över ett rosa vanligt nagellack.

Nu ska jag strax äta dajmtårta som jag bakade tidigare idag. Mums fillibabba. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0