:)

Igår skulle min lillasyster hjälpa mig med hur man gör en egen header, det slutade med att vi satt och fipplade med hela bloggen. Jag förstår mig ju inte på så mycket av alla konstiga koder och sånt men lite klokare blev jag på det i alla fall. Resultatet blev ju inte speciellt proffessionellt gjort men åtminstone lite finare än standarddesigen jag hade innan! Det får duga tills vidare. Lägg märke till den snygga klockan vi lyckades sätta in. ;)

Jag stickade även på min tröja igår tills stickorna luktade bränt; blev klar med framstycket. Jag monterade nyss ihop fram- och bakstycket så nu är det bara ärmarna kvar att sticka sedan montera ihop allt. :D Det är så skojjigt när man börjar se resultat av sitt arbete. Jag inser hur sjukt rädd jag kommer vara om tröjan när jag är klar med den jämfört med en vanlig köpt tröja. Det är jag själv som stickat varenda maska i denna tröja liksom. Det är knappt så jag kommer våga sitta med en av kissemissarna i knät med rädsla för att dom ska dra ut nån maska. :O Nu ska jag sticka lite till. :)

//Vixx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0