För en ros är en ros är en ros..

Häromdagen kom det lite smyckesdelar på posten som jag beställt, bland annat ett par ringstomar. Dödkligt uttråkad som jag är nu när jag ligger och är förkyld så bestämde jag för att pysselsätta (höhö, istället för sysselsätta) mig med att göra en ring. Jag plockade fram min lera och knåpade ihop en liten ros. Hmm, märks det förresten att jag fastnat lite i att göra rosor? Nåväl, det är vackra blommor så det gör inte så mycket. Dekorerade dem med att plutta dit små genomskinliga glaspärlor så det ser lite ut som vattendroppar typ, eller nåt, vad vet jag? Ganska fint hur som helst.




Vad tycks? :) Ganska nöjd blev jag om jag får säga det själv. ^^

Kommentarer
Postat av: Chibi

"pysselsätta (höhö, istället för sysselsätta" HAHA! Jag har korrumperat dig XD

2011-04-15 @ 01:09:17
Postat av: Vikky

hahaha noooes din dåliga humor har smittat mig ;)

2011-04-15 @ 09:04:12
URL: http://massapyssel.blogg.se/
Postat av: Sabrina :)

Shit vad fin ros!! Hur kunde du göra en så bra ros? :o

2011-06-01 @ 10:33:25
URL: http://pinkbroccoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0