Stackars liten Findus :(

I morrn bär det av till veterinären för TREDJE gången denna sommar med min stackars kissekatt. Första gången hade han blivit solbränd om öronen och dom var halvt skinnflådda (fast vi trodde han kanske fått skabb). Förra veckan fick han åka dit för han blivit biten (troligtvis av en annan katt, Pelle är du den skyldige?) och såren var djupa och varade massor. Så fick han penicilin och det blev bättre. Idag har såren gått upp och blivit både större och värre. Man ser senorna och musklerna under huden och det rinner var. :( Hoppas han blir bra snart, lilla kraken.



Jag och min Findus^^

Kommentarer
Postat av: Lena

Stackars fina Findus! Det gör ont i mig när jag läser om hur såren gått upp osv, men katter är ganska tuffa så det blir nog bra i slutände!

2011-08-04 @ 20:31:31
URL: http://notoriskstickare.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0