Herr julgran :)

Idag har jag klätt vår fina julgran som jag hämtade i skogen i söndags med far min. Och nu kan jag inte sluta sitta och titta på granen, den är en fröjd för ögat och alldeles precis lagom stor, tät och fyllig. :)

Återigen, bilderna tagna med mobilkamera och är inte av den kvalitén som jag önskar. Måste införskaffa en systemkamera snart!


Ta da!


Under granen får mina söta halmnallar bo, dom fick jag i julklapp av min bästis på mellanstadiet. :) Och självfallet får även julklapparna ligga under granen. I alla fall än så länge, på fredagkväll får de dock följa med hem till Lungbo. :)


Älskar dessa supertunna, handmålade kulor som jag fann på loppis. 20kr för 4 st.


Mina pepparkakor som jag bakade i cernitlera får också hänga i granen. :)

Kommentarer
Postat av: Martina

svararåsvararå

2011-12-20 @ 16:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0