Hej hopp!

Nu var denna arbetsvecka över och jag har äntligen fått helg! Nåja jag är ledig i morrn sen börjar midsommarveckan på måndag. Det lär bli en tuff vecka så mycket som folk dricker på midsommar. >.< Men jag måste faktiskt tipsa om en grej; Kiviks Sommarvin. Ett halvtorrt fruktvin med smak av rabarber och krusbär, det är mycket mums. Utsökt att smutta på en härlig sommarkväll. Observera! Denna rekommendation är till de som har fyllt 20 år. :)

Tidigare i veckan köpte jag ett par underbart söta och faktiskt sommriga kängor som jag under en tid spanat in och nu kunde jag inte längre hålla mig. Det var kärlek vid första ögonkast och jag tänkte visa dessa skönheter för er. Hittade också en söt blommig cardigan på HM, rea var det också, 100 riksdaler kändes överkommligt. Endast ett exemplar kvar och min storlek dessutom, lucky!




Kommentarer
Postat av: helena

Vart har du köpt kängorna ?



2012-06-17 @ 18:58:30
Postat av: Vikky

Wallins Skor i Sala. :) Det var ju förstås förra sommaren så de kanske inte finns kvar.

2012-06-17 @ 19:09:29
URL: http://massapyssel.blogg.se/
Postat av: helena

snygga vill du sälja dom ?

2012-06-18 @ 17:52:05
Postat av: Vikky

Tyvärr =/ jag tycker på tok för mycket om dem ;) Men det är märket Bronx ifall du vill leta efter dem, kan ju hända att de säljs fortfarande. :)

2012-06-18 @ 19:01:52
URL: http://massapyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0