Btw..

Jag vet att detta är det tredje inlägget på bara ett par timmar idag. Men jag måste bara tillägga att jag fick ett brev på posten igår som sade att jag är godkänd blodgivare! Chibi fick sitt brev i tisdags (han också godkänd) och jag blev väldigt nervös när jag inte hade fått något brev att det skulle vara något fel på mitt blod, men så var ikke fallet. :) Jag har blodgrupp O, vilket jag tycker är skoj eftersom då kan jag ge blod till alla. Dock kan jag själv bara få blod från de med samma blodgrupp om jag skulle behöva. Men O är också den näst vanligaste gruppen i Sverige efter A som Chibi har. =P Undrar när jag får min första kallelse. Det kommer bli lite smått läskigt att se hur dom fyller på en påse med mitt eget blod.

Nu får det räcka för ikväll. Ha det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0