Dagens impuls - bli blodgivare!

Idag blev det lite sushi-lunch tillsammans med Hjärtat, lillasyster, Plast och Julia. Sushi är nog bland det godaste som finns by the way. Laxen var så färsk att den typ smälte i munnen, så ska det vara. Mina äta-med-pinnar-skills har förbättrats avsevärt dessutom. Men hur som helst, efter lunchen skulle Plast iväg för att ta blodprover för han har anmält sig som blodgivare. Tanken har slagit mig tidigare att man borde bli blodgivare men har aldrig gjort slag i saken. Jag och Chibi kom i alla fall på att vi kunde anmäla oss nu när vi följde med. Men det visade sig att de hade tid på en gång så vi fick lite papper att fylla i och vipps satt jag i en stol med en nål i armväcket medan de fyllde fyra stycken rör med blod. :O Detta hade jag inte kunnat förutspå i morse när jag vaknade att jag skulle hitta på idag. Men det känns bra, hoppas bara mitt blod duger. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0