Ut med panelgardinerna, in med riktiga

Det börjar bli på tiden att jag uppdaterar lite grann här. Men faktum är att jag inte haft så mycket tid till övers, inte heller har jag haft speciellt intressanta saker att blogga om. Jag har torkat svamp för fulla muggar och nu sitter jag med för lite glasburkar och för mycket torkad svamp som jag inte har någonstans att göra av än så länge.

Storshoppat gardiner på Jotex har jag dessutom gjort. Jag och Chibi stod inte längre ut med hyresvärdens tråkiga och fula panelgardiner som hon hade lämnat kvar överallt. Det känns så stelt med panelgardiner på något sätt och inte heller får man en lika mysig känsla som andra böljande gardiner kan bidraga till. Så nu ska jag visa hur fint det numera ser ut i våra fönster. :) Ber återigen om ursäkt för den dåliga kvaliteten på bilder, crappy mobilkamera.

Vårat köksfönster med de nya gardinerna och mina söta virkade skålar på fönsterbrädan.

 

Gardinerna i köket matchar ypperligt till min trasmatta som vi har i köket också, den som min mormor har varit så duktig och vävt till mig. :) Jag tror inte jag hade tänkt att köket skulle bli så pass färgstarkt men till den gråsvarta fondväggen passar det fint. Såg ganska tråkigt och dystert ut innan när allt i köket gick i svart eller vitt.

 

Mörk bild med dålig kvalité, men visst ser det mysigt ut med dessa tjusiga gardiner i vårt vardagsrum? Man ser dem inte så bra men det är mörklila och jag älskar dem.

 

Fint mönster va? :)


Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag har en tävling i samarbete med tvspelsweb.se och det hade varit jätte kul om du ville vara med :D



http://oliviasfoton.webblogg.se/2011/october/tavling-i-samarbete-med-tvspelsweb.html

2011-10-30 @ 19:25:27
URL: http://oliviasfoton.webblogg.se/
Postat av: sara

Vad tkr du om copycat's? :)

2011-10-31 @ 17:30:37
URL: http://marbellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0