Maximalt ha-begär

Om jag hade massa pengar att shoppa massa finheter för skulle dessa genast landa i mitt lilla hem.


Denna skönhet från IKEA har jag redan bestämt mig för att köpa, helt underbar är den och fatta vad fint att fylla den med plåtburkar och annat.


Så vill jag ha en fin väggklocka i köket, vi har nämligen inte haft en fungerande väggklocka sedan vi flyttade hit. Så till nästa lägenhet ska jag minsann införskaffa en fin klocka.


Denna är också himla tjusig. Mamma har en sån lade jag märke till idag när jag var i Lungbo.


Dessa underbarigar är ju nästan ett måste. Speciellt den lila. Vill ha.


Eller denna tjusiga timer som matchar rullvagnen och de andra klockorna finfint.



Kommentarer
Postat av: Sofia

du sa att våran klocka va fett ful när vi bytte, just sayin'

2012-04-11 @ 07:09:04
Postat av: Vikky

Har jag inget minne av :P

2012-04-11 @ 07:51:55
URL: http://massapyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0