Liv i gamla konservburkar

Jag har börjat spara på gamla konservburkar som jag tänkt piffa till lite och ha som behållare till pennor, virknålar och lite smått och gott. Eller kanske som krukor till små växter.

Här har vi mina första två make-overs. Jag har klätt dem med tygslattar som jag hade liggandes och rotat i min sylåda efter band och annat att dekorera med.



Och en liten bollfrans som prcken över i:et. Vet dock inte om jag är klar med denna än, funderar på at piffa till den ytterligare med lite knappar och annat skojj.


Jag visste att ja skulle få användning av de små fjärilsmagneterna jag köpte på second-hand. Konservburkarna är ju nämligen magnetiska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0