Shopping på frälsningsarmén

Gick en sväng till Café Williams, frälsningsarmén idag. Där hittade jag lite smått och gott. Finns alltid massor av saker jag blir sugen på att köpa men som jag egentligen inte har någon använding eller plats för. Men idag tyckte jag att jag lyckades låta bli att köpa sådanna onödiga saker. Det finns ju inte direkt obegränsat med utrymme här i vår lilla lägenhet så det gäller att tänka sig lite för.


Dessa omaka kaffekoppar som jag ställt på byrån i hallen för att ha värmeljus i. En femma per kopp + fat.


Några väldigt fina fjärilar med magnet på baksidan. Tänkte att dom säkerligen kan vara tjusiga att pryda något pyssel med någon gång eller varför inte göra något smycke av?


Dessa klassiska teburkar som jag fyllt med pojkvännens favoriter, vanlij (svart) och japansk körsbär (grönt).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0