Bättre sent än aldrig..

Kom på när jag gjorde förra inlägget att jag totalt glömt att visa hur min lampa av spetsdukar blev. Antagligen för att jag till en början var lite missnöjd. Färgen på badbollen hade nämligen fastnat lite grann på insidan av lampan vilket syns igenom, dock inte så mycket när lampan är tänd som tur är. När jag har tid sen hade jag tänkt dutta dit lite vit färg på färgfläckarna så de inte syns men det lär väl dröja innan jag kommer mig för med det. Sedan kom jag inte heller på någon riktigt bra upphängningsanordning men allt går med några trådar och lite pill. Hur som helst..
 
..Ta da!
 
Missförstå mig rätt, i överlag är jag himla nöjd med min fina lampa, jag tycker formen blev riktigt bra och ljusskenet är fantastiskt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0