Varsågod och stig på!

Nu börjar det väl bli på tiden att jag visar lite fler bilder från vårt nya hem, eller nya och nya vi har ju ändå bott här i över två månader nu. Men det är först nu som jag börjar bli riktigt nöjd. Så jag tänkte visa lite av vardagsrummet och balkongen.
 
 
Här ser ni vår mysiga soffhörna med älskade kistan och underbara lampan. Vi har klätt in ena delen av soffan med min mammas gamla tigerfilt som hängt med under många år, det är kattens favvisplats i soffan och så skonar vi den från eventuella kattklös.
 
På balkongen skymtar en kattsvans och till höger har jag mitt fina glasskåp med min stensamlig.
 
Hur snyggt ljussken har inte min lampa by the way?
 
Mysiga balkongen som jag för övrigt är himla nöjd med. Vi har lagt trallgolv och lyckades få tag i bord + tre stolar med dynor till för en femhundring. Som ni ser har vi påbörjat kattsäkrandet av balkongen, vi har inte satt upp nät hela vägen än men det ska vi göra inom kort.
 
Tomatplantor har jag också, den ena har tre tomater på gång (stolt)!

Jag trivs så sjukt bra här och inredningen känns rätt, speciellt i lilla mysiga soffhörnedelen. Extra trivsamt har det ju också blivit sedan vår lilla hårboll Dajm flyttade in. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0