Sjukling

Ligger hemma i sängen och är sjuk. Så typiskt att just denna vecka skulle inledas med feber och halsont med tanke på att jag hade massa jobb inbokat. Klarade av tisdagen och onsdagen som var korta arbetsdagar men idag fick jag bli hemma, hoppas bara att jag orkar jobba i morgon!


Bild från söndags då jag och mina kollegor var ute på Systembolagets lärcenter på Skarpö i Stockholms skärgård. Väldigt trevligt med intressanta provningar och delikat mat. Synd bara att jag hade feber när vi kom hem på måndagen.

Medan jag ligger här i soffan med laptopen i knät sitter jag och kikar runt på massor av trevliga och inspirerande bloggar. Jag får massvis av idéer till framtida projekt i huvudet men mycket får vänta tills vi fått tag i en ny lägenhet och flyttat. Vi ska på visning idag by the way, en tvåa på Åkra i Sala. Inte riktigt det området vi helst vill bo på, i och med att det är rätt stökigt men vi har inte så mycket valalternativ när vi lär vara ute härifrån första maj.

Ett litet smakprov på vad jag hittade för inspiration under mitt bloggsurfande är denna beskrivning på hur man gör sin egen skyltdocka. Så fint, måste testa! Åh vad jag skulle vilja ha en skyltdocka i mitt sovrum med en skir vit klänning (gärna med massa spets) och vackra smycken på. Jag ska nog ta och låna min lillasyster som mall till skyltdockan. Sofia, ställer du upp på att få din överkropp inlindad i silvertejp?

Kommentarer
Postat av: Trollis

Vill du ha en tjockis så har jag en provdocka i silvertejp gjord efter min kropp du kan få om du vill :P

2012-03-22 @ 13:24:35
URL: http://tossigatrollis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0