Produktiv dag!

Idag tänker jag ge mig själv en klapp på axeln för att jag har varit så duktig. Började dagen med att diska och plocka lite i lägenheten innan jag tog bilen ut till Lungbo. Jag såg till att med hjälp av pappa få ett lagom stort hål borrat i mitten på kopparformen, sen fäste jag urverket och visarna så nu är köksklockan klar och tro det eller ej men den fungerar också!

Efter lunchen tänkte jag att jag skulle få med mig mamma ut på en promenad men hon skulle klippa gräset innan regnet kom. Då kom jag på att jag kunde ju ta och testa min kondis istället så jag drog på mig löpardojjorna. Nåväl inte riktigt löpning blev det men jag överträffade verkligen mina förväntningar. Jag joggade 3 km i sträck, vilket jag är mycket nöjd med då det kanske var ett år sedan jag sprang regelbundet senast, dessutom hade jag några kilo mer att bära på nu än då. Men de kilona ska bort. Punkt.

Därefter lekte jag sakletare i källarn och i gamla stugan efter saker att ta vara på eller pyssla med. Jag fann en gammal ram, vilket faktiskt var en av sakerna jag kikade lite extra efter. På baksidan av ramen fäste jag hönsnät med hjälp av en häftpistol. Och vad den ska användas till får ni se här nedan.


Såhär tjusig blev min klocka! Nu ska den bara upp på väggen i köket tillsammas med de andra formerna.


Ta da! En smyckesdisplay för örhängen!


Jag kan ju dessutom skryta om att majoriteten av örhängena på denna har jag tillverkat själv. ^^


Glad över att jag inte bara hittade nån tråkig gamal ram utan faktiskt en ganska fin ram ändå. :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

löpardojjorna.. MINA LÖPARDOJJOR och nej du får östen inte ha dem

2012-05-15 @ 19:44:12
Postat av: Vikky

Hihi ^^

2012-05-15 @ 20:11:50
URL: http://massapyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0