Smygtitt på kök och sovrum!

Det börjar sakta men säkert att likna ett litet hem i nya lägenheten. Sovrummet har blivit ett favoritrum utseendemässigt och strax därefter kommet köket med sina härliga färger. Vardagsrummet är minst färdig och mest rörigt, där saknas fortfarande soffa och kartonger och prylar som ännu inte hittat till sina platser får stå längs väggarna så länge. Men jag tänkte visa er några små delar och hörn som börjar bli färdiga.


Voilà, mitt kök, eller ja bänkutrymmet i alla fall.


Pastellfärgerna får regera även detta kök. Här ser ni min tjusiga rullvagn från IKEA som jag till slut lyckades få tag i och min kära matta som mormor vävt åt mig får såklart bo även på detta golv.


På bänkarna får mina finaste teburkar synas, lite flaskor och en tjusig bricka.


Så till vårt vackra sovrum! Älskar de ljusgröna tapeterna!


Spegel, spegel på väggen där, säg vilken spegel som vackrast i landet är? Svar: denna! Den skulle kosta 700 spänn men var nedsatt till 300, det är nog bästa köpet på länge. Älskar. Den.


Vitt, lila och grönt, ljuvlig kombo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0