Bästa frukost!

I söndags fick jag en blender i för tidig födelsedagspresent av farmor och farfar och redan nu undrar jag hur jag har klarat mig utan en?! Världens bästa frukost måste ju vara en uppiggande frukt- och bärsmoothie! Och när humöret börjar tryta på eftermiddagen, varför inte en mellanmålssmoothie?
 
Detta har jag slägt i blendern på morgonen och mixat ihop min frukost av:
 
1 banan
lite frysta jordgubbar
1 rått ägg
naturell yoghurt (3%) efter smak, jag kanske tar 1-2 dl.
 
Och det bästa, man behöver absolut inte tillsätta socker!
 
Känner att denna säkerligen kommer hamna på tredje plats av mest använda köksprylar, näst efter vattenkokaren och kaffebryggaren (som Jocke använder flitigt, jag dricker inte kaffe).

Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis i förskott eller efterskott!

Svar: Tack så mycket! Det var varken för- eller efterskott eftersom jag fyllde i torsdags :)
Viktoria Olsson

2012-10-11 @ 19:15:17
URL: http://notoriskstickare.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0