Örhängen i pärlemor

Varje gång jag besöker havet och stranden kan jag inte låta bli att plocka mängder med snäckor och fina stenar. Det är otroligt att naturen själv kan skapa så vackra ting. Snäckor täckta med glänsande pärlemor, släta runda stenar formade av de salta vågorna. Längtar extremt mycket till sommaren bara av att tänka på det. :) Fick ett litet ryck idag och ville göra något av dessa snäckor som ligger i lådor under sängen och dammar och vad vore mer passande än vackra smycken? Har dock märkt vilken brist jag har på smyckesmaterial såsom länkar och örhängeskrokar. Men man tager vad man haver; lite silverfärgad wiretråd och krokar till ett par trasiga örhängen fick duga så länge (måste påminna mig själv om att bättra på lagret av smyckesmaterial, tradera nästa!).

Reslutat:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0