Rosenhalsband

 

Detta halsband fick Chibis lillasyster Cissi av mig i studentpresent i onsdags när hon tog studenten. Hon blev glad och jag blev glad att hon gillade det. :) Jag gillar att göra rosor i lera.

 

 


 

Nu har jag nyss kommit hem från jobbet och har hällt upp syrénsaften på silning. ska bli spännande med det färdiga resultatet. Men nu måste jag faktiskt ta och cykla iväg till viggsjön med min lillasyster och ta ett dopp i denna ljuvliga värme. :)

 

By the way.. Jag fick världens skummaste fråga idag på jobbet. "Kan du rekomendera ett vin som är både manligt och kvinnligt?" Jaha, och vad svarar man på en sån fråga? Jag gjorde mitt bästa att hjälpa kunden i alla fall. =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0