Sneak peek!

Tänkte ge er en liten tjutitt på lite skojjiga second hand-fynd vi gjort till våran lägenhet. Tänk var mycket roligt man kan hitta på loppis! Allt är långt ifrån färdigt i lägenheten så ni får inte se någon helhet av rummen än så länge, men en liten sneak peek kan ni få. :)


Inget loppisfynd men en trasmatta jag gillar väldigt mycket som min mormor vävde till mig när jag var mindre men som jag inte plockat fram förrän nu när jag flyttat hemifrån. Den bor på vårat köksgolv nu. :)


En väldigt fin stoor solfjäder från Kina som vi fick för en tjuga på IKEAS loppis dom anordnade för ett par helger sedan utanför alla IKEA-butiker i sverige. Den ska få bo i vårat sovrum så småning om när vi börjar sätta upp saker på väggarna.


Egentligen totalt onödig men jag kunde inte låta bli den. En pytteliten gammal symaskin som fungerar (!). Den är 12 cm. hög på ett ungefär. Är den inte bedorande? Lyckades till och med pruta ner den lite grann. =P


Min fina hallspegel som jag hittade för 70 kr på en second hand butik i Sala. Tycker väldigt mycket om det olikfärgade glasen i ramen. :)


Sist men definitivt inte minst; min enorma glasflaska som jag fyndade för 100kr på en gårdsloppis hos grannarna hemma i Lungbo. Köpte till de vackra låtsasblommorna idag på Linneskåpet. Jag älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0