Ett minne blott..

 

Nu är det dags att ta farväl av min fina färgglada trasmatta som jag virkat. :'( Jag tvättade den idag och fick en smärre chock när jag öppnade luckan till tvättmaskinen och fick se min kära matta helt söndertrasad. Ack och ve, stackars lilla matta. Kan hända att jag kan räddda mittenpartiet av den genom att repa upp det grön/lila och röd/vita området där mest skada hade skett och sedan virka nytt ifrån det blåa. Mamma trodde att det var centrifugeringen i tvättprogrammet som var boven. Dumma dumma. :(


Kommentarer
Postat av: Lena

Så synd att din matta gick sönder....Jag gillar också tapeten med kartbilder. Ska bli spännande att se hur det bli i nya bostaden!

2012-04-29 @ 21:37:00
URL: http://notoriskstickare.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0