Något av en impulsbeställning..

Fick hem en Jotex-katalog på posten idag som jag satt och bläddrade igenom ute på balkongen i eftermiddagssolen. Medan jag för övrigt satt och avnjöt en namnsdagssemla (kronprinsessans och min namnsdag idag ju, flaggdag och allt) med min älskling. Himla mysigt. Hur som helst fann jag massvis med finfina och söta saker som det var "succépriser" på och det kan jag ju faktiskt hålla med om. Dessa saker hamnade i varukorgen:



Klicka på bilderna för större bild

  • Muffinskskålarna kostade endast 19,90 kr styck (man fick bara köpa två så två blev det)
  • 2-pack doftljus med doft av lilekonvaljer (godaste blomsterdoften ever), också 19,90 spänn (Endast ett köp per kund)
  • Två söta frotéhanddukar med spetskant för 19,90 (tråkigt nog fick man bara köpa ett 2-pack där med)
  • Sötaste kökshanddukarna ever med kossor på, 49kr för 2 st (59% rabatt).
  • Sist men inte minst ett bäddsett med 6 delar, 2 påslakan och 4 örngott för 179 spänn (ordinarie pris 399)

Även om det blev lite av ett impulsköp så måste jag säga att jag är himla nöjd med dessa fynd, jag menar hela beställningen går på mindre än bäddsettet kostade till ordinarie pris. Åh längtar tills jag får hämta ut paketet med dessa fina prylar, älskar att hämta paket och ännu mer att öppna dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0